Covid-19 info: Vi leverer som vanlig. Leveranser kan komme for sent på grunn av forsinkelser med Postnord.

  Sikker shopping  Betal med Klarna   Vi sender til hele verden

Bestill før kl. 12.00

og vi sender samme dag.

LEVERING

HVA KOSTER FRAKTEN?
Hvis du handler for mindre enn 750 kr, så tilkommer fraktavgift på 69,90 kr.

HVOR LANG TID TAR LEVERINGEN?
Bestill innen kl 12 och pakken sendes samme hverdag fra vårt lager i Sverige. Leveringstiden er vanligvis 3-7 arbeidsdager fra bestillingsdato fra vårt lager i Sverige, men av og til kan det ta et par dager ekstra på grunn av forsinkelser hos fraktselskapet, eller hvis det er uvanlig høy belastning på lageret vårt.

HVORDAN SENDER DERE PAKKEN?
Vi bruker ulike fraktselskaper avhengig av hvor stor bestillingen din er. Hvis du ikke har mottatt e-post med sporingsnummeret ditt, vennligst kontakt vår kundeservice på info@hijabfactory.com.

HVORDAN VET JEG AT PAKKEN MIN HAR KOMMET FRAM?
Når pakken har kommet til utleveringsstedet, så sendes en hentemelding på SMS til det mobilnummeret du oppga ved bestilling.

HVA SKJER HVIS JEG IKKE HENTER UT PAKKEN MIN?
For varer som kommer i retur til oss fordi pakken ikke har blitt hentet, debiterer vi 300 kr. Dette for å dekke de doble fraktkostnadene, samt plukking og utpakking av varer.

LEVERER DERE OVERALT I NORGE?
Vi sender ikke til Svalbard.

KAN JEG HANDLE PÅ HIJABFACTORY.NO HVIS JEG IKKE BOR I NORGE?
Ja. Vi sender over hele verden fra vårt lager i Sverige


REFUSJON

NÅR MOTTAR JEG REFUSJONEN?
HijabFactory har som mål å tilbakebetale beløpet så snart som mulig, senest innen 14 dager. Før utbetalingen kan gjennomføres må HijabFactory ha mottatt varen i retur eller ha fått en kvittering på at den er innlevert.

HVORDAN FÅR JEG REFUSJONEN?
Hvis du har betalt med kort, tilbakeføres beløpet til kortet du brukte ved bestilling. 

Hvis du har valgt faktura, så flytter vi forfallsdatoen så langt frem i tid som mulig slik at returen skal rekke å komme frem til oss. Når vi har mottatt returen, sendes en oppdatert versjon av fakturaen med resterende sum til e-postadressen din. Hvis du allerede har betalt fakturaen din, får du en e-post fra Klarna med informasjon om tilbakebetaling.

Handlet du fra en kampanje eller med en rabattkode? Når returen er mottatt, blir ordren beregnet på nytt. Hvis kravene for kampanjen eller rabatten ikke oppnås, vil rabatten trekkes fra tilbakebetalingen.




RETUR

HAR JEG ANGRERETT?
Ved kjøp av varer på hijabfactory.no gjelder alltid 14 dagers angrerett. Det innebærer at du har rett til å angre ved å varsle HijabFactory innen 14 dager fra du eller din representant har mottatt den bestilte varen (angrefristen).

HVORDAN GJENNOMFØRER JEG EN RETUR?
• Du som kunde er ansvarlig for å betale returgebyret
• Vare(r) må returneres i ny stand med intakte koder
• Pakk produktene(e) i en sikker pakke med all originalemballasje 
• Ta med en kopi av pakksedlen som inkluderer ditt navn, ordrenummer og varenummer, sammen med det fylte ut returnerte handelsskjemaet ved siden av returetiketten. 
• Vi anbefaler at du velger en sporbar forsendelsesmetode for å sikre forsendelsen din. Vi er ikke ansvarlige for tapte pakker.

Returner pakken din til: 
Ayisah Sweden AB / HijabFactory 
Kuskvägen 4
191 62 Sollentuna
Sverige
 

BYTTE

HVORDAN BYTTER JEG ET PRODUKT?
Det vil si at du sender tilbake det du ikke vil ha, og vi returnerer pengene dine. De nye varene som du vil kjøpe, bestiller du på vanlig måte i nettbutikken.


 

REKLAMASJON

HVA GJØR JEG HVIS EN VARE ER ØDELAGT ELLER FEIL?

Hvis du mot formodning mottar feil vare eller en vare som er ødelagt, hjelper vi deg naturligvis så raskt som mulig. Send følgende informasjon til info@HijabFactory.com: 

- E-postadressen som bestillingen ble registrert på 
- Bestillingsnummer 
- Kundenavn 
- Artikkelnummer 
- Legg ved et bilde 
Kundeservice kontakter deg så snart de kan.

 

FORCE MAJEUERE

Under force majeure blir HijabFactory sine forpliktelser utsatt. Hvis force majeure varer lenger enn 3 måneder, har så vel kunden som HijabFactory rett til å si opp kontrakten uten noen plikt til å betale erstatning.

Med force majeure menes blant annet streik, sykdom hos personalet, transportforstyrrelser, import / eksportforbud, enten dette skjer med selskapet eller med dets leverandører.

Produsert av: Wikinggruppen

Produktet er lagt til i handlekurven din